S.V. Honselersdijk in het nieuws
dinsdag 13 april 2004

Fred Vermeer opent in de Westlandsche Courant met de kop 'Honselersdijk blijft kalm in heksenketel'. Dat laatste sloeg vooral op het gedrag van BMT, haar toeschouwers en niet op de wedstrijd op zich. De wedstrijdanalyse is in het uitgebreide artikel kort samengevat 'Honselersdijk had een goede, degelijke partij afgewerkt, verreweg de beste kansen gecreƫerd en dus ook verdiend gewonnen. De ploeg speelde scherp en ook zichtbaar zonder druk.' Jammer dat zelfs de politie nog een kijkje kwam nemen langs de lijn. Zoals de schrijver helaas moet afsluiten met 'Het was een triest einde van een onstuimige voetbalmiddag.' Opvallend is dat S.V. Honselersdijk scoorde uit twee 'dode' spelmomenten, een hoekschop en een vrije trap.

Van der Meer verzekeringen