Klussendag zeer succesvol
zondag 25 december 2011

We kunnen terugblikken op een zeer geslaagde klussendag. De eerste vrijwilligers stonden al voor half acht te trappelen voor de deur. De opkomst was geweldig en er is heel veel werk verzet.

Het plafond boven de bar is doorgetrokken. Het scorebord is verplaatst en het oude is verwijderd. Er zijn extra schoren geplaatst. De bosjes tussen veld 1 en 2 zijn weer netjes op orde gemaakt en overig snoeiwerk op het park is uitgevoerd. Er is een kabel van de tribune naar de lichtmast met de luidsprekers getrokken. De doelnetten en ballenvangers zijn gerepareerd. Het zwerfvuil is opgeruimd. De banken en kledinghaakplanken in de kleedkamers zijn geschuurd en zitten weer netjes in de lak. En de vloer van de sporthal is gepoetst.

Teveel om op te noemen allemaal. Het is verschrikkelijk mooi om te zien hoe we als vereniging in staat zijn om dit noodzakelijke onderhoud met vrijwilligers uit te voeren. Een woord van dank is zeker op zijn plaats aan alle vrijwilligers die hiervoor gisteren spontaan in de weer zijn geweest.

Prins Group