Het eerste speelt een topper
vrijdag 9 december 2011

Morgen start om 14:30 uur de laatste competitiewedstrijd van 2011 voor ons eerste elftal. We zijn wij als nummer 1 te gast op Sportpark "Nieuw Vreelust" (Naast het Sparta stadion, adres: Spaanseweg 3, 3028 HW Rotterdam) bij de nummer 2 Football Club Meanse.

Honselersdijk zal als koploper het jaar uitluiden, maar bij winst kan de voorsprong zelfs 9 punten bedragen op de nummer 2 en, u raadt het al, bij verlies is het verschil teruggelopen tot 3 punten. FC Meanse is de laatste tijd goed op dreef en heeft van haar 6 thuiswedstrijden er 5 gewonnen waarvan er 4 keer "de nul" werd gehouden. Nog een detail: Honselersdijk heeft in al haar wedstrijden minimaal 1 keer gescoord en FC Meanse heeft op 1 wedstrijd na hetzelfde gepresteerd. Naar wij hebben begrepen is het aantal beschikbare spelers voor de eerste 3 seniorenteams wat dunner geworden, zeker nu zij alle 3 om 14:30 uur zullen starten, maar er zullen telkens toch 11 spelers aan de start verschijnen. Wij hebben er zin in en wensen de selectie veel succes.

Van der Meer verzekeringen