Derbywinst voor S.V. Honselersdijk
zondag 20 november 2011

De enige (thuis) derby in dit seizoen tegen Maasdijk werd met 3-1 gewonnen. Bovenaan staan is niet eenvoudig zo bleek in deze wedstrijd. Maasdijk beet goed van zich af en kreeg ook de eerste kans in de vlakke eerste 25 minuten van de wedstrijd. Toch was het S.V. Honselersdijk dat in de 26e minuut via Azzedine el Khalifi op voorsprong kwam. De voorsprong werd al snel na de thee verhoogd naar 2-0 na goed doorzetten van onze aanvoerder (foto 2) en afgemaakt door Mike Mast (foto 3). Maasdijk gaf zich echter niet gewonnen en kwam kort na de 2-0 op 2-1 via een strafschop. De spanning steeg en beide teams kregen kansen. In de 68e minuut was het wel raak; Rico Kok kopte de 3-1 binnen na een afgemeten voorzet van Leon de Brabander (foto 4). Ondanks de twee doelpunten verschil leek het er niet op, dat de buit voor S.V. Honselersdijk al binnen was. Met wederom kansen voor beide partijen bleef de stand op het scorebord 3-1. En S.V. Honselersdijk staat nog steeds bovenaan. Klasse mannen!

Opstelling: Martijn van der Hoek; Niels Bransen, Tom Lobert, Rino Vijverberg; Rico Kok, Leon de Brabander, Frank Vellekoop (-81 Said Aouladsaid), Loek Grootscholten; Morad Naimi (A), Azzedine el Khalifi, Mike Mast (-75 Joost Zandvliet)

Van Dijk Brouwer Installatietechniek