Vooruitblik S1 - v.v. Maasdijk 1
donderdag 17 november 2011

De webredactie ontving nogal wat informatie om te verwerken in de vooruitblik op deze gemeentelijke derby. Laten we beginnen met de belangrijke randzaken: (1) het eventueel afsteken van vuurwerk voor, tijdens of na de wedstrijd is ten strengste verboden en de betrokkenen (ook niet-Honselersdijk leden) zullen hierop worden aangesproken (2) voor diegene die niet aanwezig kunnen zijn is het handig om te weten dat Henk Schaafsma live verslag zal doen namens WOS Radio (3) voor aanvang van de wedstrijd wordt de overeenkomst m.b.t. de nieuwe kledinglijn ondertekend door onze voorzitter en Framesport/100% Voetbal (4) het gerenoveerde hoofdveld met de nieuwe "tweede ring" wordt officieel heropend (5) het nieuw ingerichte ballenhok wordt officieel in gebruik genomen (6) na de wedstrijd kan elke aanvoerder van een van onze Dames-, A-junioren- of seniorenteam zich tussen 16:30 en 18:30 uur bij Ab van Dijk melden voor een waardebon (7) vanaf 16:30 uur tot 18:30 uur is er een optreden van zanger John Brouwer in de kantine (mogelijk gemaakt door De Club van Honsel).

Dan kunnen we vooruitblikken op de wedstrijd zelf. Met een contractverlening op zak, zal trainer Piet Boon trachten de ongeslagen status thuis te behouden, maar het liefste heeft hij een overwinning om zijn glimlach nog groter te laten zijn. Opponent v.v. Maasdijk verloor afgelopen week in een uitwedstrijd met 3-2 en, zeg nou zelf, zal heel gebrand zijn om de koploper een pootje te lichten. De rood-zwarte promovendus van afgelopen jaar (tweede in de vierde klasse) vinden we nu terug op plaats 9 met 11 punten uit 10 wedstrijden; 5 punten zijn behaald in uitwedstrijden. Wellicht dat de buurtpreventie even in de nacht van vrijdag op zaterdag ook polshoogte kan nemen op sportpark De Strijphorst om Maasdijkse winterschilders in toom te houden? De meest voorspelde uitslag in de SchaduwCoach is 2-1. Dit was ook de uitslag tussen beide teams op 15 september 2007, daar tekenen we voor.

Tenslotte, natuurlijk, een speciaal woord van welkom voor onze pupil van de week: Joey van Marrewijk. Joey wensen wij veel plezier. Hieronder zijn profiel en pasfoto.

Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op het ISW Hoogeland MH 1A
Elftal: Ik speel in de D1
Later word ik: Weet ik nog niet