Het eerste speelt tegen de koploper
vrijdag 28 oktober 2011

Om 14:30 uur zal de oude bekende scheidsrechter Fonseca voor het eerst fluiten om de wedstrijd tussen VVOR 1 en S1 van start te laten gaan. De blauw-zwarten van Voetbal Vereniging Oost Rotterdam zijn erg ambitieus en maken hun titelaspiraties vooralsnog volledig waar: de volle winst uit 7 wedstrijden. Naar wij hebben begrepen heeft trainer Piet Boon voldoende keuzemogelijkheden en bovendien lijkt het prima voetbal(kijk)weer te worden. Onze mannen kunnen uw steun goed gebruiken om de achterstand (nu 5 punten) in te lopen. Het adres van Sportpark De Venhoeve is Prinsenlaan 991 - 3062 CT Rotterdam. Voor de thuisblijvers/ volgers is twitter een prima medium. Op de website wordt #vvohon gemeld als hashtag om deze wedstrijd te volgen. Sluiten wij ons dus bij aan! Veel plezier en succes mannen.

Prins Group