Vooruitblik S1 - CION 1
vrijdag 14 oktober 2011

Afgelopen week speelde het eerste tegen de nummer 4, morgen speelt het thuis tegen nummer 5. Het Vlaardingse Chevron Is Onze Naam (afgekort: CION) verschijnt om 14:30 op De Strijphorst aan de aftrap en zal trachten om in de (sub)top mee te blijven draaien. In de gespeelde uitwedstrijden behaalden de gasten 1 overwinning en 2 nederlagen. De mannen van Piet Boon moeten winnen en hopen of een nederlaag van VVOR (bij Maasdijk) om nog in aanmerking te komen voor de eerste periode. Wij als webredactie vinden een overwinning ook goed en weten dat er nog meer prijzen te behalen vallen. We hopen op veel support nu de meest jeugdspelers niet hoeven te spelen. Succes mannen en veel (uiteraard) veel plezier.

Ook deze wedstrijd wordt het eerste gesteund en begeleid door de pupil van de week. Hieronder zijn profiel:

Naam: Thomas vd Beukel

Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op het ISW Hoogeland 1hve
Team: Ik speel in de D3
Later word ik: Weet ik nog niet
Mijn favoriete profclub is: AJAX
Mijn favoriet profvoetballer is: Wesley Sneijder
favoriete trainers zijn: Michael, Sander en Roy van vorig jaar
Mijn sterkste punten zijn: Mijn snelheid
Op welke plaats speel je: Middenveld
Mijn mooiste voetbalmoment is: Moet nog komen