Monsterzege SV Honselersdijk
zondag 18 september 2011

Een wedstrijdverslag van de hand van Suus Vis:

Het was een sombere dag, maar het werd een hele mooie voetbalmiddag. Vandaag tegen Zestienhoven moest het gebeuren, de 1e overwinning van het seizoen. Alle neuzen de juiste kant op en 90 minuten knallen!

DOELSTELLING: AlS TEAM ER STAAN EN 3 PUNTEN OP DE DIJK HOUDEN.

Half 3 floot scheidsrechter Van der Bend voor het beginsignaal. Het begin van de wedstrijd ging een beetje over en weer. De voorhoede van Zestienhoven was snel, maar het leverde niet echt grote kansen op. Al snel namen onze mannen het heft in handen en werd er echt leuk gevoetbald. Dit werd de 1e helft al beloond met 5 schitterende doelpunten. Ik kan hier heel kort in zijn: 4x Leon de Brabander en 1x Mike Mast.

“ Droom” Ruststand 5-0

De 2e helft begon Honselersdijk slap, maar Zestienhoven werd ook niet gevaarlijk. Het laatste kwartier van de wedstrijd werd er weer even gas gegeven. Nadat er 2 kansen gemist waren, kwam er een mooie aanval over de rechter kant en schoot Mike Mast de 6-0 binnen. 5 minuten later weer een snelle aanval nu over de linker kant en scoorde Azzedine met een mooi stiffie de 7-0. Dit werd ook de eindstand.

Mannen vooral de 1e helft was TOP ! Het was echt genieten. Jullie stonden er vandaag als TEAM. Ik weet zeker als jullie zo blijven voetballen gaat alles helemaal goed komen!

Zoomin'