Vooruitblik zaterdag(middag) 17 september
zaterdag 17 september 2011

Terwijl de eerste uitslagen van de ochtendwedstrijden al binnen rollen, kijken we nog even vooruit naar wat de rest van de zaterdag te bieden heeft. In totaal wordt er vandaag afgetrapt voor 19 webstrijden op de Strijphorst. Opvallend: 6 van de 9 seniorenteams spelen thuis. Van deze 6 wedstrijden zijn de eerste twee zojuist zelfs al begonnen!

Vanmiddag om half drie natuurlijk de hoofdschotel van vandaag: de thuiswedstrijd van het eerste tegen Zestienhoven. De Rotterdammers hebben dit seizoen nog geen punten weten te behalen in de eerste twee wedstrijden. Het eerste van SV Honselersdijk staat hier dus precies 1 punt boven. Wellicht een kans om de 3 punten dit seizoen voor het eerst op de Strijphorst te houden? Met de steun van de supporters zou dit toch moeten kunnen lukken!

Zoomin'