Oproep: EHBO/BHV diensten op de zaterdag
zondag 7 augustus 2011

Ingezonden oproep:

Het bestuur vindt het zeer belangrijk dat er op de zaterdagmorgen van 09.00 – 12.00 uur een EHBO/BHV’er aanwezig is om eerste hulp te kunnen verlenen bij het jeugdvoetbal. We draaien op dit moment met twee EHBO-ers en wij zijn naarstig op zoek naar twee of drie mensen die ons team willen komen versterken.

Het bestuur van de SV Honselersdijk wil u eventueel de gelegenheid geven om via de vereniging een EHBO cursus (met reanimatie) te volgen. Kijk eens op http://www.iedereenehbo.nl hoe u een cursus online kunt volgen en bij een vereniging kunt afsluiten met de praktijk en een examen. Ook is het bestuur bereid om BHV’ers een tweetal avonden te scholen in eerste hulp bij (sport)ongevallen.

Het bestuur verwacht dan wel van u dat u dit vrijwilligerswerk geruime tijd op u zal nemen. Er moeten zich ook ouders van leden aanmelden, anders moeten wij ons echt gaan beraden of wij deze service aan de leden kunnen blijven aanbieden.

Voor meer informatie:
Dolf Joling,