S.V. Honselersdijk tegen NTVV
donderdag 1 april 2004

Zaterdag staat de thuiswedstrijd tegen de nummer twee van de ranglijst op het programma. S.V. Honselersdijk heeft als belangrijkste missie handhaving in de 2e klasse. Daarvoor heeft het in theorie nog drie punten nodig. De laatste plaats zit er niet meer in voor het eerste, die afstand is te groot. Bij verlies van Heinenoord zaterdag is ook de voorlaatste plaats vergeven. Maar ook dat is theorie, een kat in het nauw maakt immers rare sprongen. Zelf winnen is ook in dit geval de beste verdediging. De 3e periode is nog interessant voor het eerste, maar alleen als de rest van de wedstrijden worden gewonnen. Dat blijkt wel uit het aantal punten van de vorige perioden (21 en 18?). Tegenstander NTVV won de thuiswedstrijd met 1-0. Kijk voor meer info op de website.

Van der Meer verzekeringen