Strijppraat gaat digitaal
donderdag 19 mei 2011

Het clubblad van S.V. Honselersdijk – beter bekend als Strijppraat - gaat vanaf komend seizoen volledig digitaal. Dat betekent dat het clubblad op de website zal worden gepubliceerd onder menu Home / Clubblad. Zodoende kan iedereen Strijppraat daar downloaden. Oude edities zullen daar ook te vinden zijn.

Tevens zal het clubblad wekelijks ook per e-mail worden verzonden naar de abonnees van Strijppraat. Zo krijg je het clubblad ook in je mailbox afgeleverd zodra er een nieuwe editie uit is.

Als je het clubblad tot op heden ook al per e-mail ontving, dan is je e-mailadres automatisch toegevoegd aan de lijst met abonnees in de nieuwe opzet.

Mocht je het clubblad niet meer per e-mail willen ontvangen, dan kan je je afmelden via de website, door je e-mailadres in te vullen en het vakje “Afmelden” aan te klikken en te klikken op de knop “Versturen”. Wil je het clubblad op een nieuw of ander e-mailadres ontvangen, dan kan dat via dezelfde pagina. Selecteer het vakje “Aanmelden” en klik op de knop “Versturen”

Zowel bij de aanmelding als bij de afmelding van een e-mailadres ontvang je een e-mail ter bevestiging van het opgegeven adres. In deze bevestigingsmail staat een link die je moet aanklikken om je aanmelding of afmelding definitief te maken. Zolang je niet op de link in de bevestigingsmail hebt geklikt, is de aanmelding of afmelding niet gelukt.

Als de bevestigingsmail niet aankomt, dan kan het zijn dat deze wordt tegengehouden door je SPAM-filter.

De bevestigingsmail wordt verstuurd uit naam van noreply@svhonselersdijk.nl
De clubbladen worden vestuurd uit naam van strijppraat@svhonselersdijk.nl

Zorg ervoor dat deze adressen als vertrouwde afzenders staan ingesteld in je SPAM-filter, zodat berichten afkomstig van deze adressen niet worden geblokkeerd.

Vanaf heden gaan we het clubblad op deze nieuwe manier al verspreiden aan de abonnees die het clubblad ook dit seizoen al via e-mail ontvingen.

Vanaf volgend seizoen zal het papieren clubblad volledig komen te vervallen, krijgt het digitale clubblad een ander uiterlijk en is dit nog de enige manier waarop het clubblad zal worden verspreid.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek