Terugblik Westlands Kampioenschap
woensdag 27 april 2011

Het Westlands Kampioenschap voor A-junioren zag dit jaar veel zon en 15 deelnemende verenigingen (foto 1). Op ons sportpark, de Strijphorst, haalden de elftallen van Westlandia en Schipluiden de finale. Westlandia won met 3-1 en kroonde zich daarmee tot Westlands Kampioen.

De derde plaats was voor VELO en gastheer S.V. Honselersdijk werd knap vierde. We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd toernooi, waar de laatste poulewedstrijden zeer spannende halve finales waren.

We ontvingen de volgende uitslagen van de diverse gespeelde toernooien:

(A) 1. Westlandia 2. Schipluiden 3. VELO. 4. Honselersdijk
(B) 1. Schipluiden 2. VELO 3. Honselersdijk en Westlandia