KNVB 7 tegen 7 toernooien
dinsdag 12 april 2011

Na de succesvolle voorgaande edities organiseert de KNVB wederom 45+ 7 tegen 7-toernooien. De toernooien vinden plaats na afloop van het reguliere voetbalseizoen.

Vanwege het succes biedt de KNVB deze voetbalvorm nu ook aan voor een jongere doelgroep, de 35+’ers. Het KNVB 35+ en 45+ voetbal wordt gespeeld in zeventallen, op een half speelveld tegen spelers die minimaal 35 of 45 jaar oud zijn. Tevens kan er onbeperkt worden gewisseld en is er geen buitenspelregel.

Tijdens de toernooien wordt er gespeeld in twee categorieën, te weten de 35+ categorie en 45+ categorie. Topfitte 45-plussers kunnen ook uitkomen in 35+ teams, omgekeerd is dispensatie echter niet mogelijk. Teams, bestaande uit leden en niet leden, kunnen zich tot 7 mei inschrijven via www.voetbal.nl/7tegen7. Meer informatie via Jan van Marrewijk.

Condubouw