Voorprogramma Kromme Jongens is bekend
donderdag 17 maart 2011

Het voorprogramma van het reünieconcert van de Kromme Jongens op 17 en 18 juni a.s. is bekend. De jongens zijn enorm trots dat ze, in samenwerking met Experience Express, zowel de Achterhoekse band Normaal, de Friese zanger Syb van der Ploeg en zijn band als de Drentse formatie Mooi Wark hebben kunnen strikken. Ook Westlandse dansgroepen, -bands en Dario Fo verlenen medewerking aan het ‘’Festival in ’t Groen’’ dat volledig Klimaatneutraal wordt uitgevoerd.

Show
Aan de optredens van de Kromme Jongens zelf zal medewerking worden verleend door onder meer Dario Fo, Cees van der Cruijk (alias Mr Kassenbouw), Cinderella Bol maar ook door een enorm aantal professionals en vrijwilligers. De Kromme Jongens hebben Leon te Pas gevraagd om de show te produceren. Leon te Pas is vooral bekend geworden met de shows voor o.a. Van Velzen, Direct, Kane en Van Dik Hout.

Kaartverkoop
De kaartverkoop voor het reünieconcert loopt voorspoedig. De zaterdagavond is zo goed als uitverkocht. De kaarten voor het concert zijn o.a. te verkrijgen via S.V. Honselersdijk (via Ab van Dijk) en via de website www.krommejongensdereunie.nl.

Zoomin'