Kansloos verlies voor S.V. Honselersdijk
zaterdag 27 maart 2004

De uitwedstrijd tegen XerxesDZB begon goed met een kans voor Mike Mast in de tweede minuut. Hetzelfde vond plaats in het begin van de tweede helft, waar alweer Mike Mast een goede kans kreeg. Beide keren stond de keeper van XerxesDZB op de juiste plek. Dat was het zo ongeveer wel wat de kansen van S.V. Honselersdijk betreft. XerxesDZB kreeg voor de rust vier uitstekende kansen, maar vond vooral doelman Janco Koole op hun weg. Door een onnodige strafschop werd het voor de rust wel 1-0. Na de rust telde de webredactie zeker tien kansen en niet van die kleine, de meeste vrij voor de keeper, zeg maar. Het duurde echter tot een kwartier voor tijd voordat het 2-0 werd. Ditmaal zat onze doelman er helaas naast. Tot ieders verrassing maakte Peter v.d. Valk, na een mooie pass van A-junior Tom Lobert, er vrij snel 2-1 van. Dat bracht echter geen verandering in het wedstrijdbeeld. XerxesDZB kreeg nog steeds kansen en maakte er nog twee. De stand was 4-1 bij het vertrek van de webredactie, even voor afloop van de wedstrijd. Morgen de foto's.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek