Alle thuiswedstrijden gaan door
vrijdag 4 februari 2011

Indien er geen algehele afkeuring is, kan alles morgen op De Strijphorst gespeeld worden. "Slechts" 19 thuiswedstrijden en dus nog net genoeg ruimte voor de vrijwilligers die het programma en de voortgang op de zaterdag bewaken. Hierdoor kunnen alle wedstrijden op de 3 kunstgrasvelden gepland worden.

Hierna wat achtergrondinformatie van enkele thuisspelende teams. Het complete programma kunt u hier nalezen.

S3 moet winnen om op de eerste plaats te blijven staan, of is 1 doelpunt van Leo voldoende voor een goed en gezellig feestje. Dit zou zijn 500-ste betekenen in een niet-selectie elftal !! S4 ontvangt Maasdijk 2 de directe concurrent tegen degradatie. Dit geldt ook voor S8 tegen MVV27 8.

De A1 (vierde) ontvangt koploper Oliveo A2. B2 moet winnen van de nummer laatst om netzo weinig verliespunten te hebben als de koploper. D4 staat gedeeld eerste met hun tegenstander Concordia D7. De G1 zal proberen om de draad weer op te pakken in de voorjaarreeks en MA1 wil haar eerste punten pakken in deze reeks. Hoe dan ook: veel plezier en tot op de Strijphorst.

Van der Meer verzekeringen