Het eerste verliest
zaterdag 29 januari 2011

Het eerste elftal speelde een geheel niet onverdienstelijke wedstrijd tegen koploper HVC '10 in de wetenschap dat trainer Rene Slegtenhorst geen beroep kan/kon doen op maar liefst 10 (langdurig) geblesseerde spelers. De wedstrijdtactiek was dan ook wat behoudend (maar wel 4-3-3, anders dan de WOS het helaas verwoordde) en het spelbeeld was vooral achterin wat onwennig. Hierdoor kreeg het voormalige "hoekse boys of hoek van holland" de beste kansen, maar ook Loek en Roy konden zomaar voor de 1-1 ruststand zorgen. Deze was dus 0-1.

Na de rust zagen we Morad, ondanks dat hij nog niet helemaal hersteld was van een voorhoofdholte ontsteking, in de plaats van Patrick. Het spelbeeld leidde ertoe dat de toeschouwers eerder de 1-1 dan de 0-2 verwachtten, zeker nadat de scheidsrechter niet de moeite nam om voordeel voor Morad (alleen op de keeper) even 3 seconden langer af te wachten. Toch werd het 0-2 voor de gasten na een snelle aanval over de linkerkant waar de verdediging (begrijpelijk?) wat meer naar voren wilde voetballen. De "meest geslepen" ploeg heeft uiteindelijk de 3 punten, maar de thuisploeg kan zich troosten met de intenties en het goede veldspel op het middenveld ondanks de vele blessures. De scheidrechter hield deze wedstrijd zijn kaarten op zak.

Wij danken het publiek ondanks de kou (!) voor hun aanwezigheid en gedrag (!!!!) om in redelijk grote getale deze wedstrijd op veld 2 te komen bekijken. Gelukkig is deze veilig verlopen.

Opstelling:
Martijn van der Hoek; Leon Strik, Rino Vijverberg (A), Jerry van der Meer, Marcel Duijvesteijn (-65, Michel Vogels); Leon de Brabander, Frank Vellekoop, Loek Grootscholten; Roy Lange, Patrick Kester (-46, Morad Naimi), Robbie de Brabander (-75, Mike Mast).

Van Dijk Brouwer Installatietechniek