Word jij “Voetbal-professor van Honselersdijk”?
dinsdag 7 december 2010

De Spinningsmarathon houdt op zaterdag 8 januari de complete vereniging in zijn greep en daarom zal er helaas dit jaar niet gestreden kunnen worden om de felbegeerde Rembrandt-Cup. Het goede doel vaart er wel bij en juist om die reden was het een gemakkelijke keuze om de Rembrandtcup een jaartje uit te stellen. Vele sportievelingen hebben zich inmiddels aangemeld voor deze enorme happening en dat is uiteraard goed nieuws!
Maar, aangezien niet iedereen de sprong op de fiets aan kan of juist iets anders wil is een leuk alternatief bedacht. Dit jaar kunnen de hersenen worden getraind in Café De Rembrandt tijdens een koppel-voetbalquiz. De quiz, die bol staat van filmpjes, geluidsfragmenten en bloopers, is op 8 januari van 15.00 uur tot 18.00 uur in Café De Rembrandt en meedoen kost € 15,- per koppel. De quiz is speciaal voor leden van SV Honselersdijk en aanmeldingsformulieren zullen tijdens het Kerstrad verspreid worden.

Sosef & v/d Knaap