S.V. Honselersdijk in het nieuws
maandag 15 maart 2004

Hans Bos vond het een treurspel de derby S.V. Honselersdijk - Naaldwijk. Hij schrijft in de Westlandsche Courant 'Wie deze week de slaap maar moeilijk kan vatten, kan met een gerust hart afstemmen op het televisiekanaal van de WOS.' De rest van de tekst is te raden. In het artikel worden verder weinig woorden vuil gemaakt aan de wedstrijd, maar wel aan de wedstrijden op de andere velden, de geboorte van zoon Scott van Patrick v.d. Ende en de blessure van Eric van Dijk. De volgens Hans Bos ongelukkige overtreding leidde wel tot een kuitbeenbreuk en een beschadigde enkelband. Wij wensen Eric vanzelfsprekend sterkte voor het herstel, jammer dat het seizoen zo moet eindigen. Op de website van Naaldwijk is een kort verslag te lezen, dat niet veel verschilt van het veslag van de webredactie.

jem-id