Trap A.L.S. de wereld uit
donderdag 10 juni 2010

Dit jaar organiseert Stichting ALS Nederland het jaarlijkse fietsevenement “Trap ALS de wereld uit” op zaterdag 19 en zondag 20 juni 2010! En alhoewel Team Westland besloten had om in 2010 geen activiteiten op de jaarlijkse Trapdag te organiseren begon het toch te kriebelen.......!

Daarom worden er op zaterdag 19 juni, vanuit de Sosefhal in Honselersdijk, 2 fietstochten uitgezet van 25 en 70 km. Er wordt al om 10.00 uur gestart omdat die dag de WK wedstrijd Nederland-Japan al vroeg gespeeld wordt, nl om 13.30 uur. In een geheel oranje Sosefhal kan ’s middags de wedstrijd op groot scherm gevolgd worden. Dat belooft één groot feest te worden!

Noteert u daarom zaterdag 19 juni in uw agenda en check regelmatig de geheel vernieuwde website www.alswestland.nl voor het definitieve programma.

Klik hier voor de speciale folder waarin alle bijzonderheden zijn vermeld.

Sosef & v/d Knaap