Albert Heijn voetbalplaatjes actie
donderdag 27 mei 2010

Albert Heijn Koornneef heeft onze vereniging benaderd deel te nemen aan een nieuwe actie: de AH Lokale Toppers. Deze actie is de opvolger van de bekende sponsoractie die een aantal jaren achtereen is georganiseerd. De AH Lokale Toppers is de Westlandse versie van de bekende landelijke voetbalplaatjesactie van Albert Heijn, maar dan met plaatjes van de leden van onze vereniging.

De klanten in de Westlandse kernen binnen het verzorgingsgebied van Albert Heijn Koornneef kunnen dus hun 'eigen' teams sparen. Bij elke 10 euro aan boodschappen krijgen klanten een zakje met plaatjes. En onze vereniging heeft de mogelijkheid om hiermee extra sponsorgeld te verdienen. Sponsors van onze vereniging krijgen de mogelijkheid om ook in het voetbalplaatjesboek te worden opgenomen.

De actie zal begin oktober van start gaan. Voor die tijd moet nog veel gebeuren. De leden die het betreft ontvangen hierover eerdaags een brief op het huisadres. In deze brief staat ook hoe u als lid of als ouder bezwaar kunt maken als u niet wilt dat uw foto in het voetbalplaatjesboek wordt opgenomen. Uiteraard houden we daar ook rekening mee.

We hopen dat we in oktober kunnen sparen voor een mooi album met Lokale Toppers.

jem-id