Zaterdag 19 juni. Trap A.L.S. de wereld uit 2010!
zondag 2 mei 2010

Na het grote verlies van hun maatje Corrie pakken de meiden van het ALS team Westland de draad weer op.

Dit jaar organiseert Stichting ALS Nederland het jaarlijkse fietsevenement “Trap ALS de wereld uit” op zaterdag 19 en zondag 20 juni 2010! En alhoewel Team Westland besloten had om in 2010 geen activiteiten op de jaarlijkse Trapdag te organiseren begon het toch te kriebelen.......!

Er worden zaterdag 19 juni, vanuit de Sosefhal in Honselersdijk, 2 fietstochten uitgezet van 25 en 70 km. Er wordt al om 10.00 uur gestart, omdat die dag de WK wedstrijd Nederland-Japan al vroeg gespeeld wordt, nl om 13.30 uur. In een geheel oranje Sosefhal kan ’s middags de wedstrijd op groot scherm gevolgd worden. Dat wordt één groot feest!

Noteert u daarom zaterdag 19 juni in uw agenda en check regelmatig de geheel vernieuwde website www.alswestland.nl voor het definitieve programma.
Zaterdag 12 juni worden er wandeltochten uitgezet in de duinen. Informatie hierover vindt u binnenkort ook uitgebreid op de site.

ALS vrijwilligersteam Westland

Van Dijk Brouwer Installatietechniek