S.V. Honselersdijk in het nieuws
maandag 1 september 2003

In de Westlandsche Courant het volgende stukje over afgelopen zaterdag 'Rood Wit nam tot twee keer toe een voorsprong tegen tweedeklasser Honselersdijk. Toch stond de formatie van trainer Kees van der Kolk, ooit werkzaam op De Strijphorst, na negentig minuten met lege handen. Mede door twee afschuwelijke fouten na rust, waardoor Honsersdijk de 2-2 en 3-2 in een matige wedstrijd in de schoot kreeg geworpen. Voor de thuisclub scoorden Peter van der Valk (2) en Patrick van der Ende. Voor Rood Wit waren Peter Vermeer en Sevy Claudio succesvol.' De foto's zijn deze keer van Moek v.d. Meer en Roy Wasmus uit de special van afgelopen vrijdag Amateurvoetbal 2003-2004. Vanzelfsprekend met wat tekst.
'Bij ons op de club is het altijd feest’
HONSELERSDIJK | "Nu al je agenda pakken en bij elke zaterdag invullen dat het feest is. Mooier bestaat toch niet, of wèl?", vraagt Moek van der Meer zonder het antwoord af te wachten. Van der Meer is al jaren supporter van tweedeklasser Honselersdijk en heeft zijn bijnaam meegekregen van Hans de Wijs.
‘Honselersdijk moet meer flair en uitstraling krijgen’
'Honselersdijk heeft al een tijdje een duidelijke visie. Er zijn achttien spelers voor het eerste, achttien voor het tweede en achttien voor het derde. En allemaal hebben ze hun eigen trainer. Er heerst een hele goede werksfeer omdat de vereniging niet te maken heeft met een zaterdag- en een zondagtak. Het is een ideale werksituatie. Een hele verademing om in te werken."
De visie en de doelstelling van de club, de afstand van zijn huis naar het complex, de gezelligheid: allemaal zaken waarvoor Wasmus naar Honselersdijk is gekomen.

Van der Meer verzekeringen