Ronde verder in de Westland Cup
dinsdag 13 april 2010

De competities naderen hun einde en dat is de periode dat de Westland Cup gaat starten. Gezien de slechte resultaten van de afgelopen seizoen(en) speelt het eerste dit jaar in de voorronde. Tegenstander was vanavond 's-Gravenzandse v.v.

De wedstrijd eindigde na een 1-1 ruststand in een 3-2 overwinning. Het is maar hoe je het bekijkt en voor welke vereniging je hart wat harder klopt: Rood Wit had het meeste balbezit en Honselersdijk, zeker in de eerste helft, veruit de meeste en beste kansen. Na rust verspeelde de vereniging die ophoudt te bestaan een 2-1 voorsprong in de laatste 10 minuten waarbij het laatste doelpunt volgens de webredactie niet goedgekeurd had mogen worden na buitenspel.

Doelpuntenmakers:
16' 1-1 Mike Mast
82' 2-2 Azzedine el Kahlifi
84' 2-3 Robbie Brabander

Op een hobbelig hoofdveld stelde trainer Slegtenhorst 6 andere basisspelers op ten opzicht van afgelopen zaterdag:

Martijn van der Hoek; Rino Vijverberg, Erik van Velden (A), Michel van Giesen, Niels Lobert (-65, Michel Vogels); Leon de Brabander, Frank Vellekoop, Robbie Brabander; Tom Gram (-74, Jilles de Groot), Azzedine el Kahlifi, Mike Mast.

Sosef & v/d Knaap