Vriendschappelijke winst
zaterdag 21 november 2009

S.V. Honselersdijk wint de vriendschappelijke wedstrijd tegen SEV met 3-2. Op een zeer glibberig hoofdveld kwam het eerste al in de 13e minuut op achterstand. Azzedine zorgde voor de 1-1 ruststand. Roel van Meurs speelde zijn 100-ste wedstrijd in het eerste. Paul Valk (zie foto) zijn tweede en is dit seizoen al de zesde keeper (na Tom van Schie, Janco Koole, Frans van Dijk, Tom Lobert en Martijn van der Hoek) die onder de lat plaatsnam. De doelpunten:
13' 0-1 Roel van Meurs (e.d.)
26' 1-1 Azzedine el Kahlifi
64' 2-1 Azzedine el Kahlifi
70' 3-1 Mike Mast
88' 3-2 S.E.V.
Opstelling
Paul Valk; Jerry van der Meer (-27, Rino Vijverberg), Roel van Meurs (A), Tom Lobert, Michel van Giesen; Leon de Brabander, Loek Grootscholten (-46, Tom Gram), Robbie Brabander, Frank Vellekoop (-70, Loek Grootscholten); Azzedine el Kahlifi, Mike Mast.

Sosef & v/d Knaap