Rick Hoogendorp voor één avond trainer bij SV Honselersdijk
donderdag 19 november 2009

Rick Hoogendorp geeft training aan het zevende elftal van Honselersdijk (overgenomen van webreporter Marianne Jansen-De Maa).

Op woensdagavond 18 november heeft ex-prof voetballer Ricky Hoogendorp, voorheen speler van onder andere Celta de Vigo , Wolfsburg, RKC Waalwijk en ADO Den Haag een gasttraining verzorgt op het terrein van Sportvereniging Honselersdijk.

Ricky heeft zijn voetbalvaardigheden overgebracht op het zevende elftal van Honselersdijk. Het voetbalteam (ontstaan uit een toernooi in het ADO Den Haag stadion) wordt gesponsord door het Westlandse bedrijf: 'BrouwerBustin' loodgieters en dakdekkers. Omdat BrouwerBustin al jaren een trouwe sponsor van ADO Den Haag is, en Ricky Hoogendorp nog steeds in dienst is van deze club, was deze samenwerking dan ook een logische stap.

Hoogendorp, voetballer in hart en nieren en nog steeds actief als spits bij zaterdag-hoofdklasser Scheveningen was meteen enthousiast en hoefde er niet over na te denken zijn medewerking te verlenen. BrouwerBustin organiseerde deze training dan ook met veel plezier, en hoopt dat het team nu net dat bekende duwtje in de rug heeft gekregen om dit jaar kampioen te worden!

(bron: het Hele Westland)

Condubouw