Opdracht bouw kleedkamers getekend
zondag 15 november 2009

Na maanden van voorbereidingen kon dan eindelijk de opdracht voor de bouw van vier extra kleedkamers voor S.V. Honselersdijk getekend worden, na de wedstrijd van ons eerste elftal afgelopen zaterdag 14 november.

In aanwezigheid van het bestuur, leden van De Club van Honsel, bouwcommissie, architect, hoofdaannemer en onderaannemers is de opdracht getekend en kunnen de voorbereidingen van start voor de bouw van de vier nieuwe kleedkamers.

Hoofdaannemer Condubouw en de onderaannemers Brouwer-Bustin, Zwinkels Elektro, Sosef v/d Knaap en Firma Steringa zijn allen al lid van De Club van Honsel en waren daarom ook uitgenodigd voor deze officele ondertekening.

Op de foto aan tafel de hoofdaannemer Dhr. en Mevr. Koehler van Condubouw met voorzitter Jaap Koole van SV. Honselersdijk onder toeziend oog van de architect, onderaannemers en de bouwcommissie.

Condubouw