Superparty voor super terras
donderdag 29 oktober 2009

Vandaag lezen we een in de editie van "Het hele westland" een interview met Ab van Dijk en Paul van der Valk als mede-organisatoren van de superparty. Jan de Geus als interviewer hoort dat het volgende: "Aan het organiseren van een superparty zijn kosten verbonden. Na aftrek van deze som gaat de gehele opbrengst van de superparty naar de vereniging. Wij als organisatie geven aan het bestuur door wat wij denken waar het geld aan besteed moet worden. Het bestuur beslist, maar voldoet meestal wel aan onze wensen. Zo is de geluidsinstallatie en het meubilair vernieuwd en zijn er vorig jaar beeldschermen in de kantine komen te hangen. Voor dit jaar weten we de bestemming al. In November moet het superterras naast het clubgebouw gereed zijn. Wij maken een terras met daarbij een bar in een overdekte ruimte. Dat alles binnen de normen die de KNVB voorschrijft".

Zoomin'