Opmerkelijk besluit
woensdag 20 mei 2009

ROTTERDAM - Na de regiovergaderingen, een aantal weken geleden, bleek ook de districtsvergadering van het KNVB-district West II gisteravond tegen de invoering van een topklasse in het zaterdag- en zondagvoetbal.

Om de vijfde klasse in het zaterdag- en zondagvoetbal meteen af te schaffen, in plaats van pas na het seizoen 2009-2010, was in Rotterdam geen stemming nodig. Tijdens de regiovergaderingen bleek een meerderheid van de toen aanwezige voetbalclubs zich te kunnen vinden in een competitie zonder vijfde klasse. Dat signaal werd door het districtsbestuur overgenomen, dus kon er van een stemming geen sprake zijn.

Wat dit voor S.V. Honselersdijk gaat betekenen is momenteel nog niet helemaal duidelijk. Wordt vervolgd.

Bron: AD Dichtbij

Sosef & v/d Knaap