S.V. Honselersdijk start de ALS actiedag
donderdag 14 mei 2009

De actiedag 'TRAP ALS de wereld uit' van 20 juni a.s. komt steeds dichterbij. Dit betekent dat het tijdstip is aangebroken dat we iedereen van S.V. Honselersdijk inschakelen om deze dag tot een succes te maken. Diegene die bij de informatie avond 20 april zijn geweest weten al enigszins wat er gaat gebeuren. Deze landelijke actiedag wordt voor het eerst ook in het Westland georganiseerd. Komende weken zijn er tal van activiteiten voor dit doel,een concert met het Westlands Mannekoor,bridgedrive, etc.
Op het sportpark worden op 20 juni heel wat activiteiten georganiseerd.
Fietstochten,wandeltochten,muziek,kinderactiviteiten etc.
Als Sport Vereniging Honselersdijk willen we ook ons steentje bij dragen door met zoveel mogelijk leden deel te nemen aan deze wandeltocht. We hebben voor de jeugd in principe gekozen voor een korte afstand van 4 kilometer. Natuurlijk kunnen teams ook gaan fietsen of lange afstanden lopen of fietsen. Er zijn ook al teams die op 15 mei gaan spinnen de A1, B1 en Dames 1. Iedereen loopt in zijn oranje voetbalshirt. Zie voor het uitgebreide programma van achtergrondinformatie over ALS de website.
Deze week worden alle uitnodigingen en sponsorkaarten aan de leiders uitgedeeld. Elk team kan zich inschrijven bij de hoofdleider. De hoofdleider zorgt dat alle inschrijvingen worden aangemeld bij de organisatie van ALS. Zij zorgen voor het start bewijs, dit is tevens een lot voor de loterij. Inschrijfgeld is 5 euro voor een kind 10 euro volwassene en doet het hele gezin mee 20 euro.

Condubouw