woensdag 31 december 2003

Van de nieuwjaarsduik tot en met de klussendag. Het jaar 2003 in één zin. De webredactie koos deze keer voor een terugblik in kleur. De foto’s geven het jaar 2003 beeld. Beelden met veel (spel)vreugde. Wat de beelden niet laten zien is dat het jaar ook verdriet bracht. Van menselijk verlies dat we niet vergeten en diepe wonden achterliet, maar ook fijne blijvende herinneringen.

De beelden geven een chronologisch beeld van de nieuwjaarsduik van het derde elftal, scout JP op het strand kijkend naar ADO Den Haag, de vreugde van de winst op Monster, de contract ondertekening met nieuwe trainer Roy Wasmus, de jaarlijkse zaaltoernooien, de eerste disco avond, E5 kampioen, F1 Westlands kampioen, het laatste doelpunt van Marko Penning in het eerste elftal, E3 kampioen en een prachtig beeld van de jongste jeugd tijdens de toernooien. Kijk naar het muurtje waar de edele delen worden beschermd en kijk vooral naar de plaats van het doel...

De nu al historische wedstrijd tegen Lyra voor de nacompetitie, met natuurlijk het oranje volop aanwezig. Het afscheid van Marco & Marko, 36 jaar selectievoetbal, het verlies van het elftal onder 23 jaar in de finale, maar wel ongeslagen poulewinnaar. De derde Gouden Schoen voor Marco Gardien, het interview met de sportiefste speler van 2002-2003 Moek in de Westlandsche Courant ‘bij ons op de club is het altijd feest’. Voor het eerst G-voetbal, het vertrek van Richard van Elswijk als bestuurslid (‘opzouten’), de schenking van kleding door Bert en Geri Voskamp in Srilanka, Sinterklaas, 16 scheidsrechters geslaagd en het kerstrad.

Dé Sport Vereniging Honselersdijk in 2003.

Zoomin'