Feitjes over de wedstrijd tegen GHC
maandag 27 april 2009

Op de website van GHC geen verslag over de voor SV Honselersdijk in mineur geeïndigde wedstrijd van afgelopen zaterdag. Wel zijn een aantal opmerkelijke statistieken te melden:

In de wedstrijd tegen G.H.C. maakte Rendy van der Ende na lange tijd zijn opwachting in een competitiewedstrijd voor het eerste. De laatste maal betrof de uitwedstrijd tegen Stellendam op 2 September 2006 (0-3).

In het seizoen 1995-1996 werd voor het laatst in competitieverband tegen G.H.C. gespeeld. Toen heette deze club nog “De Sleutels” en won Honselersdijk thuis met 4-3 (met drie doelpunten van Marco Gardien en één van Marko Penning) en uit met 4-0 (met wederom 3 doelpunten van Marco Gardien en één van Leo Lievaart).

Tom van Schie speelde tegen GHC zijn 150ste wedstrijd in het (keepers)shirt van het eerste.

Jan ter Laak was afgelopen zaterdag voor de laatste maal leider van het eerste elftal bij een thuiswedstrijd.

Condubouw