De hoogtepunten uit de wedstrijdverslagen op de elftallenpagina's. Met vandaag: de sterkte van de bank van het tweede, het vierde knijpt de neus dicht en een keepersprobleem voor S6.

S2 - MVV'27

"Na de laatste instructies van onze trainer Jan (kort dekken en de tegenstander vastzetten op hun helft) begon Honselersdijk aan de wedstrijd met Bimbo als enige wissel op de bank. Een wijsheid zegt dat je de sterkte van een ploeg kan aflezen aan de bank, dus dat zat wel goed!!!"

Schipluiden - S4

"Aldaar aangekomen werd ons een kleedkamer toebedeeld waar de lucht ons al van verre tegemoet kwam. Het team voor ons bleek de inhoud van de wc-pot over de kleedkamervloer verspreid te hebben en toen ook een toegesnelde functionaris van Schipluiden bijna over zijn nek ging van de lucht werd ons snel een nieuw onderkomen toegewezen, overigens van een zeer bescheiden formaat."

S6 - VDL

"Het was weer eens lekker weer om te ballen. Falcon was er weer eens niet , dus 3x raden wie er weer op het doel mocht staan....nee......nee, die ook niet, .......nee, die komt nooit weer terug....juist, die. Trapje meegenomen en proberen om op dat doel te blijven staan... behoorlijk moeilijk eigenlijk, dat op het doel staan."

Condubouw