Scheidsrechters gevraagd
woensdag 14 januari 2009

Een oproep van de KNVB:

Het vrouwenvoetbal zit momenteel volop in de lift. Met als voorlopig hoogtepunt de kwalificatie van het Nederlands vrouwenteam voor het komende EK. Dat is een fantastisch resultaat. Alleen bij de arbitrage blijven vrouwen nog ver achter bij mannen en dat willen we veranderen. Wij willen jou daarom vragen KNVB-scheidsrechter te worden.

Persoonlijke top
Wij zijn op zoek naar vrouwen die als KNVB-scheidsrechter hun persoonlijke top willen bereiken. Voordelen van een KNVB-scheidsrechter zijn onder meer dat je aangesteld wordt door de KNVB en een basis- en reiskostenvergoeding krijgt. In het begin word je begeleid en als blijkt dat je talent hebt, dan kun je hogerop komen. Wil je bij je eigen vereniging wedstrijden leiden, dan is dat geen enkel probleem. De keuze is aan jou!

Informatieavond
Voor meer informatie nodigen we je graag uit op één van de volgende avonden. Daar vertellen we je alles over arbitrage. Tijdens deze informatieavond ontmoet je ook één van de FIFA (assistent)scheidsrechters: Nicolet Bakker, Anouk de Jong, Sjoukje de Jong en Vivian Peeters.

Datum Locatie
donderdag 22 januari (West II) De Jodan Boys (Gouda)

Geïnteresseerd? Meld je dan aan voor één van de informatieavonden! Ga naar www.knvb.nl of www.scheidsrechterswinnen.nl.

Van der Meer verzekeringen