Reserveren Sosefhal bij afkeuring
maandag 8 december 2008

Senioren:
Voor zaterdagmiddag na 13.00 uur kan voor de Sosefhal alleen gereserveerd worden vanaf donderdagavond 18.00 uur indien je geen KNVB wedstrijd hebt op zaterdag op het veld. Bij afkeuring van de KNVB wedstrijd op zaterdagmorgen kan je na 8.30 uur bellen (06-52022350) voor het reserveren van de Sosefhal op zaterdagmiddag.
Bij afkeuringen wordt zaterdagmorgen het zaalprogramma na 13:00 uur geplaatst op het gastenboek of op de homepage.

Jeugd:
Gebruik van de Sosefhal kan alleen worden afgesproken op zaterdagmorgen vanaf 8.00 uur bij het betreffende commissielid van ontvangst. Dus niet meer op vrijdag reserveren voor de zaterdag. Hierdoor krijgen alle jeugdteams een eerlijke kans om gebruik te maken van de Sosefhal bij afkeuring.

Bij algehele afkeuring gaat het zaalprogramma in werking zoals vermeld in het clubblad.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek