Zaterdag V.V. Monster - S.V. Honselersdijk
donderdag 12 februari 2004

September 2002 was de laatste wedstrijd V.V. Monster - S.V. Honselersdijk (1-1). Dat is anderhalf jaar geleden, korter geleden is de thuiswedstrijd van dit seizoen (oktober 2003). Deze wedstrijd wist S.V. Honselersdijk met 1-0 te winnen. Net als het seizoen daarvoor. Maar wat zeggen deze uitslagen? Monster won vorige week met 0-3 en het eerste verloor met 0-1. S.V. Honselersdijk staat wel een punt boven Monster en heeft ook nog drie wedstrijden te goed. Toch zullen de mannen van Roy Wasmus minimaal een punt willen naar de Strijphorst willen meenemen. De webpoll op de website van Monster zegt daar op dit moment niet veel over, wel de poll op onze site: 83% stemt op winnen. De stemmers geloven erin!

Condubouw