Geen oefenwinst voor het eerste
dinsdag 14 oktober 2008

Vanavond speelde het eerste wederom een oefenwedstrijd en wel tegen vierde klasser Maasdijk. Het werd een wedstrijd tussen twee teams met verschillende speelstijlen en voor de toeschouwer leuk om te zien. Na slap verdedigen kwam Maasdijk op een 0-1 ruststand. Na de rust waren een veel kansen voor Honselersdijk. Het had echter een indirecte vrije trap nodig in het 16 meter gebied om verdiend op 1-1 te komen via Patrick Kester. Daarna waren er veel kansen op de overwinning, maar het getoonde spel was de echte winst.

Opstelling:
Tom van Schie; Leo Bruinen, Jerry van der Meer (-80, Wesley Willemse), Lennart Kester (A) (-45, Roel van Meurs), Michel Vogels (-13, Mink Kuiper); Rino Vijverberg, Robbie Brabander, Tom Lobert; Mansour El Mahjari, Patrick Kester, Jim Ophorst.

Condubouw