Teleurstellende zaterdag voor senioren
zondag 8 februari 2004

Alle drie de selectie elftallen verloren hun wedstrijd. Het eerste vooral teleurstellend van XerxesDZB met 0-1. De eerste helft zag er nog redelijk uit, beide teams hielden elkaar in evenwicht, echter zonder kansen. Datzelfde beeld gaf de tweede helft, totdat XerxesDZB een kwartier voor tijd 0-1 scoorde. Het eerste elftal bleek helaas niet bij machte om deze stand te veranderen (kijk bij de foto's). Het tweede verloor verrassend met 2-0 van IJVV de Zwervers 2. Ook het derde kon de stijgende lijn niet vasthouden en verloor met 3-1 van KMD 4. Het vijfde haalde deze zaterdag het enige punt voor de senioren binnen, door met 1-1 gelijk te spelen tegen DVC 4. Voor de andere senioren elftallen was het ook een teleurstellende zaterdag; hun wedstrijden werden afgelast.

Prins Group