Afkeuringslijn open voor velden informatie
zondag 24 augustus 2003

Door de aanhoudende droogte heeft de gemeente Naaldwijk alle verenigingen een brief gestuurd. In deze brief wordt er geadviseerd om de velden zoveel mogelijk te sparen en voorlopig de vriendschappelijke wedstrijden en trainingen niet op de velden te laten doorgaan. Er worden vanaf maandag 25 augustus geen oefenwedstrijden of trainingen op de velden toegestaan. Wel zal er dagelijks een keuring plaats vinden van de velden om 13.00 uur en wordt er vanaf 14.00 uur via de afkeuringlijn bekend gemaakt wat er op die dag mogelijk is. Er bestaat dus een kans dat ook een aantal trainingen geen doorgang kan vinden, door gebrek aan ruimte bij deze aanhoudende droogte. Bel na 14.00 uur de afkeuringlijn tel. 626541 voor het wel of niet doorgaan van trainingen en of wedstrijden.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek