Eerste officiële wedstrijd
dinsdag 19 augustus 2008

De eerste officiƫle wedstrijd (eerste ronde KNVB beker) van het eerste elftal eindigde, na een 0-0 ruststand, in een 1-1 gelijkspel tegen de Maaslandse tweede klasser, M.V.V. '27. Honselersdijk miste om uiteenlopende redenen (vakantie, blessures en een oude schorsing) diverse spelers. Patrick Kester is door een spierscheuring zelfs enkele weken uitgeschakeld. M.V.V. '27 had duidelijk het beste van het spel en de meeste kansen. Morad Naimi scoorde zowel een doelpunt als een gele kaart.

56' 0-1 Mark Akkermans
73' 1-1 Morad Naimi

Opstelling:
Tom van Schie (A); Michel Vogels, Ard Koole, Lennart Kester, Leo Bruinen (-45, Michiel van der Lucht); Remco Vijverberg (-69, Jilles de Groot), Tom Lobert (-81, Leon de Brabander), Mink Kuiper, Robbie Brabander; Morad Naimi, Mansour El Mahjari.

Tussenstand:
1-3 (+5) CWO