Het tweede niet naar de tweede klasse
dinsdag 27 mei 2008

Het tweede heeft in het restant van de eerste wedstrijd met 0-1 verloren van VVOR 3. Om na 2 wedstrijden toch een doelpunt te forceren heeft trainer Jan zijn mannen veelal 1 op 1 laten spelen. Veel kansen voor beide elftallen leverde dit (weer) niet op. De enige kans kwam in de 89e minuut door een zeer ongelukkige terugspeelbal van een Honselersdijk speler, waardoor de 0-1 voor VVOR een koud kunstje was. Zij spelen 31 mei de beslissingswedstrijd tegen LYRA 3 (waarvan Jasper Steringa volgend seizoen trainer is).

De volgende 4 spelers en keeper speelden (waarschijnlijk) voor het laatst in het Honselersdijk shirt: Izan Barendse, Berry Nederpelt, Dennis van Kluijve, Jimmy Hogervorst en Tom Gram.

Opstelling:
Izan Barendse (A); Berry Nederpelt, Dennis van Kluijve, Pierre van Giessen; Joey Heskes, Jimmy Hogervorst, Marco Zwinkels; Mansour, Patrick Kester, Tom Gram (-87, Michel Vogels).

Condubouw