Een kijkje bij s.v. Honselersdijk
woensdag 26 maart 2008

Maandelijks verschijnt in Groot Naaldwijk de paginagrote rubriek "Een kijkje bij s.v. Honselersdijk". In deze editie breekt bestuurslid Patrick Kamp een lans voor zaalvoetballen bij SVH: "Je hebt nooit last van het weer, het gaat lekker snel en je hebt allemaal veel balbezit." Toch uit hij ook zijn zorgen en doet een oproep voor nieuwe spelers: "Wat de club ook een beetje mist is een uithangbord. De eerste twee teams zijn vriendenelftallen. Daarnaast zou het zaalvoetbal bij de veldvoetballers van de vereniging meer gepromoot mogen worden."

De clubman van de maand is consul Cor van der Meer. Al sinds jaar en dag is Cor elke zaterdag in alle vroegte op de vereniging om het veld te inspecteren. In een interview geeft hij onder anderen zijn visie op de overstap naar kunstgras.

Ten slotte is in Groot Naaldwijk een overzicht te vinden van het programma van het Oranjefeest 2008, dat ook dit jaar op de Strijphorst wordt gevierd. Er valt onder anderen te genieten van een optreden van 3 Meter Peter, een hondendemonstratie en een heuse ijsbaan in de Sosefhal.

Prins Group