Vanaf de bijvelden
dinsdag 11 maart 2008

Ook achter het vlaggeschip van SVH worden wekelijks vele prachtige wedstrijden afgewerkt. Onderstaand de hoogtepunten uit de verslagen van het tweede en het achtste. De volledige verslagen zijn te vinden op de elftallenpagina's.

‘S-GRAVENZANDE VV - SV HONSELERSDIJK 2: 2-5

"We begonnen fel aan de wedstrijd, met balbezit waren we wel weer erg slordig vandaag.
Maar er werden geen kansen weggegeven. Het was dan ook wachten op een snelle voorsprong. Het was Marnix die met zijn eerste doelpunt van het seizoen de oranjehemden op voorsprong zette."

"Niet lang daarna was het Pronk die zijn 2e kans van de middag promoveerde tot doelpunt met een prachtige lob, resultaat een 2-0 ruststand."

"Nadat Loon met een paar fraaie reddingen een tegen doelpunt
had voorkomen en het inmiddels 4-0 stond door weer een prachtig doelpunt van Kletser, gaf Jan onze keeper een publiekswissel. Marco mocht nu plaatsmaken in het doel, wat vrijwel direct 2 tegendoelpunten opleverde."

SV HONSELERSDIJK 8 - VICTORIA '04: 6 - 2

"Onze tegenstander was hekkensluiter Victoria’04 6, dat echter de laatste tijd wel punten aan het sprokkelen is. Dat laatste is nou juist het probleem voor het Achtste, want we hebben last van een AZ-syndroom en winnen dus geen enkele wedstrijd meer."

"Na het overheerlijke bakkie thee gingen we de tweede helft met 3 wissels van start om de achterstand weg te werken. We waren goed in staat om Victoria’04 met het windje mee vast te zetten op eigen helft. Daar zijn ze de gehele tweede helft eigenlijk niet meer weggeweest."

"Daarna was het eerste schaap over de dam en bleef het doelpunten regenen. De 4-2 was van Cornee. de 5-2 kwam van de voet van Jasper en de laatste was een eigen doelpunt van een speler van Victoria’04, nadat deze van slag was geraakt door een bal voor de goal langs van Berry. Met deze klinkende stand bereikten we het eindsignaal onder luid applaus van het opgekomen publiek en kon de derde helft beginnen."

Zoomin'