Vanaf de bijvelden
dinsdag 29 januari 2008

Ook de (lagere) senioren zijn na een paar afkeuringen weer met de tweede seizoenshelft aangevangen. Op de elftallenpagina van het vierde een verslag van de eerste competitiewedstrijd. Dat ook de winterstop nuttig wordt besteed, blijkt wel op de pagina van het zesde, waar enthousiast wordt geschreven over hun jaarlijkse weekendje weg.

S4 - POLANEN 3: 1 - 3

"De hervatting van de competitie eindigde in een dure en onnodige nederlaag. Een uur lang werd er goed gevoetbald en was er geen vuiltje aan de lucht. Door persoonlijke fouten werd de tegenstander in het zadel geholpen waarna het spelpeil naar een bedenkelijk niveau zakte en de score net zo goed twee keer zo hoog had kunnen uitvallen."

"Met een punt uit de laatste drie duels slinken de titelkansen in een rap tempo, maar gelukkig kan er tot aan de volgende wedstrijd, uit tegen het eveneens hooggeklasseerde Hoek van Holland nog wat extra trainingsarbeid worden verricht, want een zege is nu echt noodzakelijk om de rest van de competitie niet voor de viool van de kat mee te doen."

S6: WEEKENDJE WEG GROESBEEK

"Zoals afgesproken werd rond de klok van enen door de helft van de spelers verzameld op de parkeerplaats en door de andere helft in de kantine van de Strijphorst. Veertien man sterk werd per auto vertrokken naar het inmiddels vertrouwde Resort Groesbeek."

"Was er vorig jaar slechts één whirlpool op het resort te vinden, dit jaar was het pand aangevuld met een compleet binnenzwembad, sauna en stoombad. Hier werd door de spelers van het zesde logischerwijs uitgebreid gebruik van gemaakt."

"Je had erbij geweest moeten zijn, maar gelukkig hebben we de foto’s nog!"

Van der Meer verzekeringen