maandag 31 december 2007

Beste bezoeker, één van de velen: in 2007 werd meer dan 170.000 maal een bezoek aan deze website gebracht. Het webteam publiceerde 457 berichten in 2007. Over onze kampioenen E2, E5, E8, C4, senioren vier en zeven, herfstkampioen E8. En niet te vergeten de D1 Westlands kampioen in de zaal. De E2 werd tweede. Sportieve tegenslagen waren er ook, het eerste en tweede degradeerden. Wel bereikte het elftal onder 23 jaar de finale van het Fevowesttoernooi. Frank v.d. Zande werd speler van het jaar en voor het eerst vond het snerttoernooi voor de lagere seniorenelftallen plaats. Het Feyenoord SoccerCamp deed De Strijphorst aan en voor 1500 toeschouwers werd de beslissingswedstrijd ADO Den Haag - VV Nieuwerkerk gespeeld. De doelen waren rood/zwart van kleur voor de wedstrijd tegen Maasdijk en op 15 november diende de clubaccommodatie als opvang voor een deel van Honselersdijk. Evacuatie wegens een verdachte substantie. De clubaccommodatie werd voorzien van een nieuwe gevel en dakbedekking. De kuil werd verlicht met nieuwe verf. Een nieuw terras verscheen en ook de klussers waren weer actief. Een nieuwe rij reclameborden verrees tussen veld 1 en 2. Koniginnedag(en), Superparty VII en het Kerstrad; ook dit jaar weer zeer geslaagd. Voor het eerst de Spinningmarathon met ruim 300 fietsen in de Sosefhal. Voor het goede doel van de Wollebrandcross, met deelname van de M1 op 3 februari 2007.
Het webteam publiceerde voor het eerste de competitie Schaduwcoach, met als winnaar Tim van Schie. De toegang tot het gastenboek moest helaas beperkt worden. En vele acties van onze spelers vonden een plek in het fotoalbum.
De Sport Vereniging was ook in 2007 weer bijzonder actief. Met veel vrijwilligers en inmiddels vier dames en meisjesteams. Er is dan ook geen reden tot mopperen. Vanzelfsprekend kunnen er zaken beter. Dat zal altijd zo blijven. Handen uit de mouw is daarvoor de repliek. Geen woorden maar daden.
Met respect namen wij afscheid van de dierbaren die ons in 2007 ontvielen. Om niet te vergeten.
Het webteam wenst u allen een voorspoedig en sportief 2008.

jem-id