A1 wint jaarlijkse zaaltoernooi
zondag 11 januari 2004

Van onze verslaggever ter plekke het volgende bericht. Zaterdagavond werd het jaarlijkse C. Olsthoorn futsaltoernooi gespeeld. S.V. Honselersdijk deed hieraan mee met 2 teams. Andere deelnemers waren Westlandia, HVO en SVV/SMC. De openingswedstrijd was tussen de 2 thuisteams. Het 2e team moest hierin het onderspit delven. Helaas voor dit team bleef het hier niet bij. Louter nederlagen voor het 2e volgden. Waar verliezers zijn moeten ook winnaars zijn. Dit werd het 1e team van S.V. Honselersdijk. Door alle wedstrijden te winnen werd dit team glorieus winnaar. De laatste wedstrijd van het toernooi bracht de beslissing. Tegenstander HVO had bij winst in de laatste wedstrijd het toernooi nog kunnen winnen.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek