Hoe staan de senioren elftallen ervoor?
woensdag 7 januari 2004

Volgende week start de competitie weer en dat is een goede reden om naar de stand van senioren vier tot en met acht te kijken. Het vierde elftal staat tweede met vier punten achterstand, maar wel een wedstrijd minder. Dat wordt een spannende tweede helft. Senioren vijf staat achtste met negen punten, dat kan alleen maar beter gaan. Dat geldt ook voor senioren zes, dat uit negende staat met acht punten. Het zevende doet het op de zevende plaats een stuk beter met 17 punten en gaat waarschijnlijk klimmen. Het achtste heeft nog alle kans op het kampioenschap, ondanks de vierde plaats met 22 punten. De nummer drie heeft immers 23 punten, de nummer twee 22 en de nummer één 27, maar wel met twee wedstrijden meer gespeeld.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek