Vanaf de bijvelden
woensdag 12 september 2007

Ook op de bijvelden van De Strijphorst en omgeving worden wekelijks vele wedstrijden afgewerkt. Een kleine selectie uit de wedstrijdverslagen:

SV HONSELERSDIJK 4 - SPIJKENISSE: 3-2

"De tweede bekerwedstrijd eindigde in een over het gehele duel bezien verdiende overwinning. Na een 0-2 achterstand bij rust werd de tegenstander in grote delen van de tweede helft onder de voet gelopen. Hoewel het winnende doelpunt pas laat tot stand kwam had de overwinning gezien het aantal kansen hoger kunnen uitvallen."

"Intussen was het gaan regenen en werden zowel het veld als de bal wat gladder en waardoor sommigen af en toe wat ruzie met het leer kregen, zoals o.a. de nieuwe aankoop Peet V., maar dat kwam ook omdat hij de bal nog wel eens wat lang bij zich wilde houden."

SV HONSELERSDIJK 6 - 'S-GRAVENZANDE SV: 2 - 2

"Over de eerste helft kan ik heel kort zijn, er waren geen hoogtepunten. Al waren er wel vraagtekens of wij soms niet met ze twaalven speelden, want we schoven wel erg veel, Toen zeiden we ook in de rust dat we die twaalfde man nu wel 5 minuten later zouden brengen en niet meer van af het begin."

"Maar helaas, de gelen kregen een vrije trap en maakten de 2-2 (jouw hoek Valk!). Dus ons beker avontuur was voorbij. 1 voordeel heeft dat: dan hoeven we niet meer doordeweeks te spelen op afgelegen veldjes voor een klein publiek."

Zoomin'