Zaalvoetbal en trainingen starten weer
zondag 4 januari 2004

Maandag 5 januari starten zowel het zaalvoetbal als de training in 2004. Zaal 1 opent om 20:00 uur de hervatting van de competitie met een wedstrijd tegen NOC Rotterdam. Deze tegenstander staat één punt boven het herenteam. Bij winst kan Zaal 1 dan ook klimmen naar de vijfde plaats. Ook de heren van zaal 4 (22:00 uur) en zaal 6 (21:00 uur) spelen thuis op 5 januari. Zaal 4 staat op een elfde plek in de competitie en start tegen de nummer drie DSVP 4. De heren van Zaal 6 staan tweede en gaan nog steeds voor het kampioenschap. Morgen direct een pittige wedstrijd tegen de nummer drie van de ranglijst RKWIK 1. En over Zaal 6 is sinds 15 december nog meer te lezen op de elftalpagina. Dames 1 spelen de uitwedstrijd tegen de nummer laatst van de competitie RKDEO. De Dames van Zaal 1 staan zelf op de zesde plaats.

Prins Group